BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »

Jan 2, 2020

ANTARA SUAREZ DAN TIANG GOL- Liverpool 00 Sparta Prague 00

     
                          Pada malam semalam, Suarez dan tiang gol,  ibarat aur dan tebing tidak dapat dipisahkan....

Jadi rekod 4 kemenangan berturut terhenti disini

Begitu juga dengan 4 perlawanan tanpa bolos juga terbantut sudah....



Semalam Skuad Scousers telah menentang Sparta Pragu. Itu dia kapten
S.Prague sedang bertikam gigi ngan pemain Arsenal. 

Vela: Woi! Apahal kau block jalan aku?
Pemain S.Pague: Sukati anjing akula bro!


"Oi jangan kacau bola, jangan!!"
                                        -kata Dirk Kuyt


WHAT THE?!""Oo taknak dengar ya? Nah! It's Randy Orton! Aku daa kata jangan kacau jalan kau tak paham loghat English aku tak seberapa ni ke??? Tau laa aku dari Blender!!!" -Kuyt

"Ampun!ampun! Nanti aku suruh mak aku belikan Dictionary Belanda tebal punya. Ampun, Ampun!!" -Donga


Nah Posing terbaek Lucas!!!


Oi referee apahal??!!

Aku memang suka dengan warna kuning!! Tengoklaa stripe kat baju aku nih!


Yah disinilah tempat terbaik untuk aku terbang!!! Hoorayy!!

Ngog yang bongok mula belajar terbang mula menerbangkan dirinya...


Oi oi blah blah ni bola aku!! -kata Johari Cole


Sementara tu, Torres: Ah kenapalah aku tak belajar terbang sama cam Ngog. Haishh...

Konklusi: Torres akan mula belajar terbang

0 comments: